Opravy, přestavby, vestavby a renovace speciálních vozidel

Opravy, přestavby a renovace
speciálních vozidel

Mercedes Benz Atego

Repase a rozsáhlá oprava vozidla MERCEDES BENZ ATEGO CAS-24 pro sklad PHL ČEPRO a.s. Šlapanov. Podvozková část byla servisována ve spolupráci s autorizovaným servisem MERCEDES TRUCK.
Specifikace vozidla a zakázky
  • Podvozková část byla servisována ve spolupráci s autorizovaným servisem MERCEDES TRUCK.
  • Oprava podvozkové části v rozsahu: výměny všech provozních kapalin, odpružení vozidla, pomocného pohonu včetně kompletní opravy a vyvážení kardanů pro požární čerpadlo. Kompletní oprava brzdové soustavy. Kompletní výměna spojkové sady. Výměna vstřikovačů, seřízení vůle ventilů a přetěsnění jednotlivých částí motoru.
    Následovala kontrola rámu a mezi-rámu pro uložení nástavby. Kompletní podvozek byl znovu lakován antikorozním lakem a uzavřen vrstvou speciálního transparentního vosku dle přání zákazníka.
  • Kabina vozidla byla demontována pro lakování. Zde byly vyměněny všechny zkorodované volně demontovatelné díly, opraveny lemy, podběhy, stupačky , blatníky. Výměna se týkala i sedaček a potahů. V autorizovaném servise bylo namontováno nové silnější odpružení kabiny. Kabina byla kompletně nově čalouněna. Na přání zákazníka byl zvětšen prostor pro nohy v druhé řadě sedadel a zároveň nový úložný prostor s průběžným madlem.
  • Nástavba byla vyrobena z AL profilů spojených prizmatickými spoji, olepena hliníkovým plechem.
  • Následně vybavena šesti AL roletami s průběžnými madly pro přístup k uložení výbavy.
  • Nádrž na vodu i pěnidlo z nerezové oceli AISI 316L. Čerpací zařízení FIREFLY s pístovou vývěvou, plnohodnotným vysokotlakem vedeným na nový průtokový naviják včetně vysokotlaké proudnice.
  • V rámci výměny čerpadla byly instalovány kompletně nové armatury technologie. Zde o proti původní, byla provedena úprava sání na jeden vývod do zadní části. Výtlaky čerpadla byly vyvedeny pod nástavbu do levé a pravé části bez nutnosti otevření rolet. Kompletní armatury byly antikorozně ošetřeny vně i uvnitř. V návaznosti byly vyměněny všechny ventily i klapky včetně kompletního ovládacího panelu technologie.
  • Na zadní část nástavby byl osazen žebřík pro výstup na pochozí plochu nástavby.
  • Nástavba byla osazeno kompletně novou elektroinstalací, pneumatickým osvětlovacím stožárem, osvětlením úložného prostoru i prostoru okolí vozidla v LED technologii. Zvláštní výstražné zvukové a světelné zařízení včetně rozhlasového zařízení bylo vyměněno za sestavu v LED provedení splňující homologace EHK65 a EHK26 vyzařující světlo kombinace modré a červené barvy. Na nástavbě v zadní části pak nahradily rohové moduly původní rotační maják. Samozřejmostí je pak směrová alej oranžové barvy. Všechny světelné zdroje lze přepínat v denním a nočním režimu svítivosti.
  • Kompletní vozidlo bylo lakováno do červené barvy RAL 3000. Na doplňcích byla použita bílá barva RAL9003.
  • Závěrem pak olepení doplňkového bílého pruhu na bocích vozidla a zadní části nástavby, s označením vozidla nápisy v provedení kolmého bezpatkového písma velké abecedy.